Saturday, September 19, 2009

TOO MUCH LOVE WILL KILL YOU . . .

Beginilah gambar kedai kiddies store skarang, ini semasa waktu operasi. Maaf dipinta sebab lama sangat ambil masa nak upload gamba ni. Plan asal nak tunggu gambar dari official photoghrapher tapi sebabkan beliau tersangat2 sibuk dengan kerja 'memuko'nya maka ini sahaja yang termampu untuk memberi gambaran tentang 'store' ini.

Kalau ke KB jangan lupa singgah. Gambar ini diambil hasil tangkapan kamera 3.2MP. Forgive the blur ok.

Jalan raya KB sudah mula sesak, pasar borong semakin sesak, kedai butik Levi's KB mall sudah sesak macam pasar borong, trip KB-Machang yang biasanya 30 minit 'lagging' berjam2. Tanda2 awal Ramadhan beransur pergi, dan Syawal kunjung tiba. Di kesempatan ini, kami di the kiddies store ingin memohon seribu kemaafan di atas segala kesalahan dan harap di halalkan juga segala makan dan minum. Selamat Hari Raya Aidilfitri.

Owh lupa, esok hari Sabtu. Hari terakhir sebelum raya, sempat lagi hendak shopping untuk kanak2 bergaya/ bergembira di hari raya. Esok 'store' beroperasi dari awal pagi sampai ke tengah malam. Jumpa di sana. :)

12.56 a.m
too much love will kill you by queen. betulkah?
Last but not least, Ms. Hunny madu is kelantanese? This is way too cool to be true. To Ms. Hunny madu, Please come to the store. Kami bagi you free gift.

No comments: