Tuesday, April 20, 2010

Farewell. Soon

Based on true events. The story of the Jedi who has 24 years gave services to his clans

Selepas Encik Ferguson baca post sebelum ini; yang aku buat post mortem (sini), beliau menelefon crews "one more season and i'm out". Berita itu telah pun di konfirmkan kesahihannya dalam thesun. Tapi masalah sekarang ni adalah mencari successor beliau. Dia minta pendapat kami tentang siapa yang sesuai untuk job tersebut. Selamba aku bagi, "Wan Jamak & K. Devan is seriously available for the job!". Dia marah suruh aku berfikir di luar kotak. Selepas hampir semalam buka sana sini stadi, aku bagi dia nama beberapa calon. Ramai cakap Mourinho tapi aku tak setuju sangat.

Bawah ni aku bagi gambar2 calon yang aku rasa layak. Dalam banyak2 calon, my vote goes to Mr Laurent Blanc & Eric Cantona. Tapi Manchester United suka unpredictable things, so tunggu dan lihat, terima dan sokong je la.


Mike Phelan main belon masa game.

Mancini bergambar untuk majalah 'Maskulin' Italy.

Didier Deschamps yang really2 unpredictable.

Laurent Blanc my man. Ex centre back for the Devils.

Suka menaikkan martabat team2 yang lemah. Mr Guss Hiddink.

Pep Guardiola, the young maestro.

Fabio Capello, guru disiplin.

Baby sitter Mr Arsene Wenger.

My man, ex Manchester United Legend. Eric Cantona.

The arrogant Portuguese, Mourinho.

No comments: