Friday, December 11, 2009

Shhh.. Rahsia

30 years old striker did it.. Again! This time superbly done. Still young at what he's doing best
Hail to Mr Michael Owen..enuff said

Buka corong radio aku dengar lagu 'Cerita Kedai kopi'
Aku x pasti siapa penyanyi lagu tu. Altimate mungkin
Yang aku pasti bait2 liriknya dari lagu 'rahsia' nyanyian Malique
Aku asyik dengar.
Aku hayati bait2. indah, melekat tepat di hati.
Aku nk kongsi lirik tu.
Ubah sikit, sesuai dengan rakan aku.
Namanya?...'Rahsia'

nak dengar rahsia tak korang?
kalau cerita korang, jangan cerita orang
janji dulu
korang takkan pecah lubang
jangan pasal korang aku sakit sorang

Ada satu mamat bajet hero melayu, namanya rahsia
dulu lepak sebelah lecturer
sekarang lepak blogger politik
asal ada modal boleh masuk blog dia mesti buat
pro kerajaan tengok jambu, yang lain (aku) tengok meluat
pangkat makin besar otak makin ketat
baru daftar kelab politik sikit ayat2 pun dah macam pengalaman seribu tahun
Ayat nak skema tentang partinya.
biasalah budak baru nak naik jadi YB
biasalah budak baru nak naik jadi YB
biasalah budak baru nak naik jadi YB

Semuanya Okay.

No comments: