Wednesday, August 19, 2009

43. 30 HARI MENCARI AMPUN . . .

i felt that many of them my old companions change. in just a nick of time. Peoples change, hukum alam. Aku terima kan dengan hati yang terbuka. Mungkinkah persekitaran mereka, mungkinkah amaun di dalam akaun bank mereka? Sungguh aku tidak mengerti, kerana aku masih sedang menginjak dewasa. Untuk Mu Tuhan, tunjukkan lah aku jalan yang benar yang akan membahagiakan aku di dunia dan di akhirat. Amin.

30 hari untuk mengejar cintaNya dan keampunanNya sudah hampir. Betapa diri ini hina dan kerdil di mataMu. Sungguh2 aku berdoa untuk tahun ini menjadi tahun paling banyak diterima amalan ku insyallah. Untuk sahabat2 renung2kanlah, kerana Tuhan tidak pernah menjadikan syurga itu sempit untuk kita semua di dalamnya. Sama2lah kita berkejaran2 untuk berada di sana. 30 hari ini akan ku kejar dunia sepertimana aku akan hidup 1000 tahun lagi dan akan ku kejar akhirat sepertimana aku akan mati keesokan harinya.

Untuk team Kiddies di kejauhan, selamat menghadapi hari mendatang di sana. Sukses selalu.

10.37 p.m
kau alasanku untuk dewasa.

No comments: