Monday, September 14, 2009

61. GOD PUT SMILES UPON OUR FACES . . .

1) Mari berkenalan dengan Syaitan merah unsung heroes/ unknown heroes/ nameless heroes Mr Darren Fletcher. Akhir2 ini persembahan permainan 'hero' ini bagi saya amat lah mantap. Sangat mantap. Mungkin beliau bukanlah pemain paling banyak mempunyai skill dalam padang semasa satu2 perlawanan, tapi bagi saya kehadiran beliau di bahagian tengah pasukan sangat memberi impak; impak maksima. Dia juga pantas digelar 'tireless midfielder' kerana kecenderungan mengejar setiap bola tanpa jemu atau penat. Masih saya teringat bagaimana reaksi saya semasa melihat persembahan beliau 3-4 musim sebelumnya, sudah banyak kata2 kotor dan hina saya lemparkan pada beliau tatkala itu kerana persembahannya tak lebih tak kurang sama sahaja dengan Mr. John O*** ( for me the weakest Red Devil player yet 1st team :'( ). “He impressed me from the very first moment I saw him. He has got the potential to be outstanding. He's got unbelievable talent but he's got a good head on him and that's what I like about Fletch.” - Mr. Roy Keane. Apa yang paling mengejutkan saya adalah tentang khabar2 angin yang melanda. Mr Darren Fletcher will be next Red Devil skipper. This is way too cool!!
Pic courtesy from www.manutd.com

2) Tentang Kiddies Store. Kurang 1 minggu lagi untuk hari raya, NEW STOCKS AVAILABLE & SELLING FAST, repeat NEW STOCKS AVAILABLE & SELLING FAST. Make yourself free for this shoooopinnng for the kids, and do drop to check out what's hot and what's not!!!

JUALAN HARI RAYA,

S49/ 1530- B,
KG PAYA RAMBAI,
15200 KOTA BHARU,
KELANTAN

3) Tentang kerjaya - talk to the hand!! Walaupun sudah menukar modus operandi dari menghantar emel kepada surat2an, tiada satu pun feedback masih diperoleh. Oh, Tuhan menguji hamba Nya. Pikirku juga, mungkin semua Human Resources Manager syarikat2 ini ambik cuti awal pulang kampung beraya. Selamat Hari Raya saya ucapkan.

10.52 p.m
Jalan kecik sudah menjadi jalan raya, tanda Hari Raya.

2 comments:

Unknown said...

haha..mu meme kelakar ar min...manager hrm kelip awal rayo..aku sero gtu gop..kalu bak rayo gak cepat,kalu nk hire oghe kijo sapa 4-5 stages..wtf!!!!

this is edge said...

tu r, wtf= ikan ape itu?
xpo2 tek, lpas rayo rezeki rayo pulok